“kalsium tak mengembang!” Nitizen kutuk Elfira loy bodoh kerana lawan doktor.

Elfira loy sememangnya kerap kali menjadi viral di media sosial selepas kes pertunangannya yang diputuskan dengan Sufian Suhaime.

Namun Elfira loy sekali lagi dikutuk teruk di media sosial kerana menyokong Neelofa yang sebelum ini viral ditegur oleh seorang doktor kerana menjual dan menjadi testimony produk yang dikatakan menipu jika dilihat dari segi saintifik dan menjelaskan bahawa produk tersebut sebenarnya hanya pseudoscience yang tidak dapat dibuktikan kebenarannya berikutan dengan kajian saintifik pertumbuhan badan manusia mengatakan sebaliknya.

Elfira loy turut berkeras dengan kenyataan beliau mempertahankan Neelofa berhubung dengan testimony produk tersebut dan beliau menjelaskan bahawa produk itu benar benar berkesan dan dikecam di media sosial . Netizen mengutuk Elfira Loy sebagai bodoh kerana tidak dapat menerima teguran doktor tersebut dan mempertikai kata kata doktor tersebut meskipun doktor tersebut telah menjelaskan secara saintifik.

Kes Elfira Loy dan Neelofa mendapat perhatian dari salah satu rancangan hiburan terkenal di Malaysia iaitu HLIVE yang bergegas menemuramah Elfira Loy berhubung dengan kontroversi tersebutl. Namun penjelasan Elfira Loy itu masih tidak diterimapakai oleh netizen dan netizen masih mengutuk keras Elfira Loy sebagai bodoh dan Ego.

Apa kata anda tentang hal ni? – Kicappedas Media

Sumber : Alert TV Malaysia Olahan Semula Kicappedas Media

Selama 11 Tahun Dipenjara. Kini Keadaan Artis Wanita Jelita Ini Amat Mengejutkan!

Selama 11 tahun di Penjara..kini Keadaan Artis Wanita Jelita ini Mengejutkan!

Untuk terus menonton video yang menarik dan viral ini sila kan langsung saja scroll ke video nya di bawah..

Seorang artis wanita jelita yang sempat menghiasi beberapa jumlah drama popular yang di hukum penjara gara gara di dapati bersalah kerana di tuduh bersubahat melakukan satu pembunuhan kira kira sebelas tahun lalu yang baru baru ini di temui pihak media di Penjara tempat dia menjalani hukuman keadaannya sungguh memeranjatkan sekali.

Artis Wanita Jelita ini yang sebenarnya tidak terlibat secara langsung dalam pembunuhan tersebut tetapi dia di hukum atas hukuman bersubahat kerana tidak memberitahu pihak berkuasa atas pembunuhan yang di lakukan oleh ibu dan pakcik nya.

Ketika di tanya media artis wanita jelita tersebut yang kini bertudung mengakui bahawa beliau memeluk agama islam..
Punca beliau memeluk agama islam katanya kerana beliau bermimpikan kaabah.. malah mimpi tersebut bukan setakat sekali tetapi dialami nya beberapa kali.

Jom kita saksikan video yang menarik dan viral ini dan jangan lupa kongsi juga dengan kawan kawan anda semua semoga video ini sekurang kurangnya memberikan sesuatu yang bermanfaat.

Jika sudi boleh juga like atau follow facebook page kami video viral di bawah untuk lebih video video yang viral dan menarik.

Sila tonton video:

sumber: dharian olahan semula Kicappedas Media

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*