Awalnya hanya mahu menumpang teduh, Tapi apa yang dia lakukan kemudiannya mengejutkan semua orang! Perhatikan wanita ini!

Perhatikan wanita ini. Awalnya hanya mahu menumpang teduh di rumah kenalan. Tapi cuba lihat apa yang dia lakukan kemudiannya.. Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Kawan baik juga harus barhati-hati. Kadang-kadang bantu kawan, tapi kawan yang nak kenakan kita balik. Ini lah yang paling buat orang rasa sedih terhadap kawan cam ni.

Seperti apa yang dipaparkan dalam video di bawah. Wanita yang dalam rumah bagi kawan dia masuk dan tumpang teduh. Oleh sebab prihatin terhadap kawan dia, wanita tu pun izinkan kawan dia masuk rumah.

Tapi siapa sangka kawan dia akan buat perkara cam ni di rumah dia. Kalau bukan adanya CCTV di dalam rumah pasti tidak akan percaya kawan dia akan buat perkara cam nie.

Persahabatan sepatutnya menjadi salah satu perkara yang membuat kehidupan bernilai hidup, tetapi apa yang berlaku apabila rakan anda mengkhianati anda?

Pengkhianatan tidak pernah menyenangkan, tetapi ia nampaknya hanya menyakiti sedikit lagi apabila ia datang dari orang yang anda pernah dekat. Jika anda telah dikhianati oleh rakan anda dengan cara ini, anda mungkin mengalami yang paling buruk yang boleh dilakukan oleh rakan anda kepada anda.

Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar kongsi maklumat. Sekarang mari kita tonton video di bawah. Perhatikan wanita ini.Awalnya hanya mahu menumpang teduh di rumah kenalan.Tapi cuba lihat apa yang dia lakukan kemudiannya.. Saksikan

Sila tonton video:

Apa Semua Ni! Ada Perempuan Duduk Atas Riba Fattah Amin.. Fazura Perhatikan Je,.Tak Senonoh Perangai!

Perhatikan wanita ini.Awalnya hanya mahu menumpang teduh di rumah kenalannya..Tapi cuba lihat apa yang dia lakukan kemudiannya mengejutkan semua orang!

Jom saksi kan video informasi,isu semasa dan lain lain
Jangan lupa like fanpage kami dibawah

Mari kita tengok apa diorang ni sangat lucu bersama fattah amin ,fazzura dan rakan rakan yang lain membuat fattah amin ketawa..

Datang nya seorang perempuan bersalam salam dengan fattah amin tiba tiba perempuan itu duduk diatas riba fattah amin …kita pasti akan nampak reaksi wajah fazzura ketika itu mesti fazzura jeling menjeling sahaja.

kenapa pempuan tu duduk atas fattah amin agaknya dia ni tak perasan atau tidak tahu yang fazzura tu isteri fattah amin agaknya..siap berketawa besar lagi..

Jika anda ingin melihat cerita video yang lebih menarik anda boleh scroll ke bawah sampai penghujungnya semoga anda puas hati dengan video ini jangan lupa like fb fanpage kami di bawah
Anda juga boleh share di fb atau di media sosial yang berkaitan dengan video ini..

cerita fattah amin dan fazzura ni buat anda ketawa pasti anda akan mengulangi cerita ini
Jika anda ingin melihat video video yang menarik anda boleh scroll ke bawah .

saya ingin mengucagkan ribuan terimakasih pada yang sudi menentoh kisah ini .ini hanya rekaan semata mata .

Jangan lupa like fb fanpage kami dibawah .sekian dari video hiburan informasi isu semasa dan lain lain.

Sila tonton video:

Sumber : dharian via infodonia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*