Pada awalnya semua orang tenggelam dalam suara yang merdu ni.. Tapi selepas 2 saat penonton sampai berkata tak mungkin.. Saya tak percaya!! Fuhh suaranya buatkan satu dewan menjerit kuat

Video Penuh Di Akhir Artikel

Semua orang tenggelam dalam suara yang merdu ni.. Tengok saat 1:04, apa yang berlaku telah menyebabkan semua orang.. Tak mungkin.. Saya tak percaya!! Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, lihat apa yang terjadi.

Sedikit info mengenai lelaki yang tukar jadi perempuan: Kathoey atau katoey adalah seorang wanita transgender atau lelaki gay berbangsa di negara Thailand.

Sejumlah besar orang Thai menganggap kathoeys sebagai milik jantina ketiga, termasuk banyak kathoey sendiri, sementara yang lain melihatnya sebagai seorang lelaki atau sejenis wanita. Wanita transgender di Thailand kebanyakannya menggunakan istilah selain Kathoey ketika merujuk kepada diri mereka sendiri.

Walaupun kathoey sering diterjemahkan sebagai “transgender” dalam penggunaan bahasa Inggeris, istilah ini tidak digunakan dengan kerap di Thailand. Serta individu trans, istilah ini boleh merujuk kepada lelaki gay, dan pada mulanya digunakan untuk merujuk kepada individu interseks. Sebelum tahun 1960-an, penggunaan kathoey termasuk sesiapa sahaja yang menyimpang dari norma-norma yang dominan dan seksual.

Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar kongsi maklumat dan pandangan semata-mata. Sekarang mari sama-sama kita tonton video di bawah. Semua orang tenggelam dalam suara yang merdu ni.. Tengok saat 1:04, apa yang berlaku telah menyebabkan semua orang.. Tak mungkin.. Saya tak percaya!! Saksikan

Heboh! Semasa masak sotong ni.. tiba-tiba ada suara bayi keluar dari periuk! Bila dia buka periuk tu apa yang dia lihat sangat mengejutkan.. Tidak sangka apa yang dia masak ialah..

Semua orang tenggelam dalam suara yang merdu ni.. Tapi selepas 2 saat penonton sampai berkata tak mungkin.. Saya tak percaya!! Fuhh suaranya buatkan satu dewan menjerit

Heboh!! Semasa masak sotong ni.. tiba-tiba ada suara bayi keluar dari periuk!! Bila dia buka periuk tu apa yang dia lihat sangat mengejutkan.. Tidak sangka apa yang dia masak ialah.. Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Sedikit info mengenai sotong: Sotong adalah cephalopod dari dua perintah Myopsida dan Oegopsida, yang dahulunya dianggap sebagai dua suborder dalam perintah Teuthida, namun penyelidikan baru-baru ini menunjukkan Teuthida menjadi paraphyletic.

Semua orang tenggelam dalam suara yang merdu ni.. Tapi selepas 2 saat penonton sampai berkata tak mungkin.. Saya tak percaya!! Fuhh suaranya buatkan satu dewan menjerit

Kedua-dua perintah semasa terdiri daripada kira-kira 304 spesies. Seperti semua cephalopod lain, ia mempunyai kepala yang berbeza, simetri dua hala, mantel, dan lengan. Sotong, seperti sotong, mempunyai lapan lengan disusun dalam pasang dan dua, biasanya lebih lama, tentakel.

Corak di mana ia bergerak, mengepam air melalui mantel, juga bagaimana ia bernafas. Kebanyakan haiwan laut mempunyai insang yang kelihatan, tetapi cecair tidak mempunyai insang seperti kebanyakan ikan, sebaliknya mereka memperoleh oksigen melalui sepasang ‘insang panjang’ yang diliputi selebaran dipanggil lamellae.

Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar kongsi maklumat. Sekarang mari kita tonton video di bawah. Heboh!! Semasa masak sotong ni.. tiba-tiba ada suara bayi keluar dari periuk!! Bila dia buka periuk tu apa yang dia lihat sangat mengejutkan.. Tidak sangka apa yang dia masak ialah.. Saksikan

Sila tonton video:

Selain itu….

Gadis cantik berusia 16 tahun ni baru nak mula nyanyi tapi dipaksa hentikan serta merta nyanyiannya!! Bila dia mula lagi sekali semua orang rasa tidak percaya! Uiisshhh suaranya, Penonton sampai bersorak kuat!

Semua orang tenggelam dalam suara yang merdu ni.. Tapi selepas 2 saat penonton sampai berkata tak mungkin.. Saya tak percaya!! Fuhh suaranya buatkan satu dewan menjerit

Gadis berusia 16 tahun ni baru nak mula nyanyi tapi dipaksa hentikan pernyanyian!! Bila dia mula lagi semua orang rasa tidak percaya!! Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, lihat apa yang terjadi.

Sedikit info mengenai program Amerika got talent: American Got Talent (selalunya disingkat sebagai AGT) adalah pertandingan persembahan bakat Amerika disiarkan di rangkaian televisyen NBC.

Ia adalah sebahagian daripada francais Got Talent global yang dicipta oleh Simon Cowell, dan dihasilkan oleh FremantleMedia North America dan SYCOtv, dengan pengedaran yang dilakukan oleh Freemantle.

Sejak perdana pada bulan Jun 2006, setiap musim dijalankan semasa jadual Musim Panas rangkaian, dengan pameran itu menampilkan pelbagai tuan rumah – tuan rumah semasanya ialah Tyra Banks, sejak tahun 2017.

Orang ramai dijemput menyertai program ini dan ada beberapa penilaian akan diberikan sebelum dibenarkan naik ke atas pentas untuk dinilaikan. Penilaian ini juga akan disiarkan di dalam TV dan dilihat oleh semua orang. Pelbagai bakat akan ditunjukkan oleh penyerta untuk mendapat kepastian semasa mereka membuat persembahan di atas pentas.

Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar kongsi maklumat. Sekarang mari kita tonton video di bawah. Gadis berusia 16 tahun ni baru nak mula nyanyi tapi dipaksa hentikan pernyanyian!! Bila dia mula lagi semua orang rasa tidak percaya!! Saksikan

Sila tonton video:

Pada mulanya penonton cuma berapa orang saja, tapi sekali dia mulakan pesembahan semua berlari keluar dari sogo, fuhhh POWER giler! Berdiri bulu roma.. Menangis Ella kalau dengar

Semua orang tenggelam dalam suara yang merdu ni.. Tapi selepas 2 saat penonton sampai berkata tak mungkin.. Saya tak percaya!! Fuhh suaranya buatkan satu dewan menjerit

Wow sedap suara …rentak masuk serasi …sape setuju like skett …hahhahaha .Salleh amri drummer hebat selamber dan menyakinkan..Dia ni kan penyanyi busking pakai baju hitam, yg dlm video klip Upiak, Tank Tun Tuang versi kat KL tu?..

Semua orang tenggelam dalam suara yang merdu ni.. Tapi selepas 2 saat penonton sampai berkata tak mungkin.. Saya tak percaya!! Fuhh suaranya buatkan satu dewan menjerit

ni bukan ke vokalis AP BUSKER KE nazilah x salah nama dia..Merinding bulu roma saya… Sedap betul suara saudari ini. Semoga tetap sehat dan bersemangat ya Bang dan selalu Sukses Aamiin.

Bangunkan Seniman Jalanan, bolih menarik pelancung. Ramai yang berbakat. Cuba dengar ni.

Semua orang tenggelam dalam suara yang merdu ni.. Tapi selepas 2 saat penonton sampai berkata tak mungkin.. Saya tak percaya!! Fuhh suaranya buatkan satu dewan menjerit

..

Semua orang tenggelam dalam suara yang merdu ni.. Tapi selepas 2 saat penonton sampai berkata tak mungkin.. Saya tak percaya!! Fuhh suaranya buatkan satu dewan menjerit

Sepertinya kakak ini sudah biasa bernyanyi.. Dr segi tekhnik dan suara sangat2 bagus.. Mantaabbb 👍 semoga menjadi penyanyi terkenal .; D malaysia ne? Wah jd pengen kesana. Saya dari Indonesia assalamualaikum buat kalian semua.

Semua orang tenggelam dalam suara yang merdu ni.. Tapi selepas 2 saat penonton sampai berkata tak mungkin.. Saya tak percaya!! Fuhh suaranya buatkan satu dewan menjerit

banyak jg orang gila berkeliaran di Malaysia ya, ku piker cuma di Indonesia aja wkwkwkkk..
rupa ada dpt komen yg baik2…kentut pn wangi pompuan yg ada rupa ni…mcm nk kulum mickrophone je..

Semua orang tenggelam dalam suara yang merdu ni.. Tapi selepas 2 saat penonton sampai berkata tak mungkin.. Saya tak percaya!! Fuhh suaranya buatkan satu dewan menjerit

Jom tonton video akak cun ni..’

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*