Tarian pelik wanita ini yang mengejutkan orang ramai diprogram Selamat Pagi Malaysia sebenarnya adalah 

Kami tak pasti apakah tarian yang dipersembahkan oleh sekumpulan anak muda ini namun ternyata ianya sedang trending di  media sosial ketika ini. Menerusi program Selamat Pagi Malaysia, kumpulan anak muda ini melakukan tarian mereka namun menjadi buah mulut orang ramai kerana dikatakan terlalu lain dari yang lain.

TARIAN PELIK OLEH KUMPULAN INI SEBENARNYA ADALAH

Menerusi ruangan komen, ada yang mendakwa persembahan seni ini dibawah kelolaan seniwati Fauziah Nawi. Mereka sebenarnya dijemput untuk mempromosikan teater mereka?

Seni tarian

Persembahan yang berjudul Kembang Layarku itu merupakan salah satu persembahan teater yang mengisahkan pengalaman hidup. Menurut pengarah persembahan itu, tarian itu merupakan kisah masyarakat kita hari ini.

Ini persembahan tak masuk akal

Ini promosi teater

Ini tarian klasik panggil jin

Tarian stefani

Sumber : Video Viral

Tarian pelikkkk

Posted by Couple Cam Haram Santai on Sunday, August 26, 2018

Pelik betul tarian..😆

Posted by Lawak Pecah Perut on Sunday, August 26, 2018

Fuhh Menakutkan Bila Perompak Ini Keluarkan Pisau, Silap Langkah Akhirnya Ini Yang Terjadi! Mengerikan

TARIAN PELIK OLEH KUMPULAN INI SEBENARNYA ADALAH

Depan rompak, Polis Kat Belakang!! Perompak yang bodoh, tidak tengok ada polis terus ambil pisau nak rompak, Nasib baik ada polis nampak…

Netizen: “polis yg on duty kita kenal tapi polis yg off duty kita tak kenal, ingat2 lah!..” Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Di negara barat, sering ada polis yang sedang bekerja tapi tidak pakai baju seragam semasa menjalankan tugas, atau pun mereka sedang off duty.

Polis yang tidak pakai baju seragam semasa menjalankan tugas (menyamar sebagai orang biasa) adalah untuk mengelakkan pengesanan oleh entiti yang sedang memerhati, dan terutamanya untuk menyembunyikan identiti sendiri atau menggunakan identiti

TARIAN PELIK OLEH KUMPULAN INI SEBENARNYA ADALAH

diandaikan untuk tujuan memperoleh kepercayaan individu atau organisasi untuk belajar atau mengesahkan maklumat sulit atau untuk mendapatkan kepercayaan kepada individu yang disasarkan untuk mengumpulkan maklumat atau bukti.

Secara tradisinya, ia adalah teknik yang digunakan oleh agensi penguatkuasa undang-undang atau penyiasat persendirian, dan orang yang bekerja dalam peranan tersebut biasanya dirujuk sebagai agen penyamar.

Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar kongsi maklumat. Sekarang mari kita tonton video di bawah. Depan rompak, Polis Kat Belakang!! Perompak yang bodoh, tidak tengok ada polis terus ambil pisau nak rompak, Nasib baik ada polis nampak… Saksikan

Sila tonton video:

Pada Mulanya Gadis Ini Diketawakan! Tapi Saat Gadis Ini Mula Menyanyi, Semua Penonton Terus Berteriak Menjerit dan Menepuk Tangan Dengan Kuat Sekali! Perhhh Suaranya Memang Power Giler..

TARIAN PELIK OLEH KUMPULAN INI SEBENARNYA ADALAH

Gadis Hong Kong berusia 11 tahun, Celine Tam, memang memiliki bakat menyanyi yang luar biasa. Dia dikenal publik sebagai peserta dalam sebuah kontes pencarian bakat yang diadakan beberapa waktu lalu.

Pada bulan Desember tahun lalu, dia diundang ke Düsseldorf, Jerman, sebagai tamu konser Helene Fischer. Kolaborasi dua penyanyi ini pun kemudian menghasilkan pertunjukkan yang luar biasa memukau.

TARIAN PELIK OLEH KUMPULAN INI SEBENARNYA ADALAH

Helene Fischer sangat menyanjung Celine Tam. Di konser tersebut dia berkata, “Celine Tam, yang baru berusia 10 tahun, sangat imut. Setelah kemarin muncul dalam America’s Got Talent, kini dia ada di sini untuk menyanyiklan lagu You Raise Me Up!”

 

TARIAN PELIK OLEH KUMPULAN INI SEBENARNYA ADALAH

Inilah penampilan mereka berdua:

Meskipun Celine masih kecil, namun kemampuannya sangat hebat karena berhasil menyanyikan lagu-lagu dengan tingkat kesulitan yang tinggi. Setuju?

Sumber: YouTube

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*