Wahai Wanita Jangan Berani Pergi Ke Tandas Seorang Diri. Wanita Mengalami Detik Cemas Dalam Hidup Dia

Apabila kita ke tempat awam terutama ke tandas haruslah kita berhati hati. Banyak kes kes yang terjadi seperti di rompak atau lebih teruk dir0g0l. Haruslah kita utamakan keselamatan diri dahulu.

Banyak kes kes melibatkan di tempat awam terutama tandas awam dan kes yang tular sejak semalam memang banyak berlaku sebelum ini.

Kejadian Yang Mencemaskan

Menurut pengirim laman facebook yang bernama Nadhira Hizam, dia memuat naik satu rakaman CCTV di stesen minyak mengatakan wanita ini hampir dic@bul oleh seorang lelaki yang tidak dikenali.

Status Pemilik Video di Laman Twitter

Tolong lah berhati hati bila pergi tandas dekat stesen minyak atau R&R. Jangan pergi sorang sorang. Tolonglah ajak someone teman. Makcik aku hampir kena r* g*l Ada lelaki dah ready tunggu dalam tandas sebelah lepastu dia terus lompat masuk tandas makcik aku. Hati hati korang.

Menurut beliau kejadian ini terjadi di stesen minyak kawasan Bukit Beruntung. Jika berdasarkan baju pekerja stesen minyak tersebut jelas menunjukkan stesen minyak Petronas.

Kebiasaan kedudukkan tandas semestinya berada di belah belakang tetapi kedudukkan tandas di Petronas Bukit Beruntung adalah di bahagian tengah dan suspek nampaknya berani mengambil risiko tanpa mengambil endah bahawa waktu itu ramai pengunjung.

Salah seorang pengunjung di Petronas tersebut seperti kedengaran sesuatu dari tandas wanita dan bertindak untuk menjenguk ke dalam dan ketika itu dia nampak seorang lelaki sedang buat sesuatu terhadap wanita itu. Dengan tidak membuang masa lelaki tersebut terus menarik keluar suspek dan wanita tersebut berlari keluar dari tandas wanita.

Ketika itu juga beberapa orang awam menyedari kejadian tersebut dan bertindak menahan suspek kerana dia cuba melarikan diri.

Sudah Diberkas

Menurut Nadhirah Hizam, suspek tersebut sudah pun diberkas tetapi lebih menyedihkan bahawa suspek tersebut sudah pun berumahtangga dan mempunyai anak.

Peringatan untuk kaum wanita, sekiranya ingin ke tandas sila pergi berteman atau jika kawasan kurang pengunjung jangan lah pergi. Lihat keadaan sekeliling dahulu dan pastikan kawasan itu selamat.

SUMBER : Nadhirah Hizam

Via : KL VIRAL

2 Trackbacks / Pingbacks

  1. Allahu Kesiannye.. Dituduh Mengandung Anak luar Nikah, Kemudian Dituduh Pula Buang Bayi.. Ikutilah Cerita Pengalaman Student UITM Ini Di Diagnosis Ovarian Cyst.. Dan Nasihatnya Kepada Para Wanita.. Elakkan.. – Halaman Ummi
  2. “Tolong lah berhati hati bila pergi tandas dekat stesen minyak atau R&R. Jangan pergi sorang sorang. Tolonglah ajak someone teman” – Wanita Ini Mengalami Detik Cemas Dalam Hidup Dia – Halaman Ummi

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*