Dia Mencabar Abang Long Kawasan Mengadap Dia. Habis Semua Orang Kena Maki Dengan Dia Dalam Live Tapi Tiba Muncul Orang Lain. Dia Dedahkan Kenapa Dia Buat Video Itu

Kerana mulut badan binasa, ayat ini macam dah biasa sangat dan orang tak kisah pun. Sejak media sosial menjadi tempat utama komunikasi dan penyebaran berita ramai orang hanya berani di dalam alam maya. Adakah ini dikatakan Pahlawan Kekunci (Keyboard Warrior).

Bila Anda Mencabar Dan Cabaran Tiba

Semalam viral satu video seorang lelaki yang mendakwa dirinya Abang Long Setapak mencabar Abang Long Kawasan lain datang bergaduh. Video live yang dikongsi di Kelab Raver menarik perhatian ramai netizen. Namun, yang menghiburkan hati netizen adalah pengakhiran video itu. Memang lawak!

Video di bawah menunjukkan seorang lelaki membuat LIVE pada waktu pagi semalam dengan mencabar netizen dengan kata kata kesat. Dia yang berkerja sebagai pengawal keselamatan bertindak seperti berani sehingga mengaku dirinya adalah Abang Long Setapak.

Tidak cukup dengan itu dia berkali kali mencabar mana mana Abang Long kawasan untuk datang mengadap dia.

Tindakan berani lelaki ini membuatkan sekumpulan pemuda yang mendakwa diri mereka Abang Long datang kesitu. Namun, lain pula jadinya apabila lelaki ini diserang sekumpulan pemuda itu sehingga terpaksa menyanyikan lagu ‘Negaraku’. Menurut lelaki itu, dia sekadar bergurau dan tidak serius dalam kata-katanya. Lawak sungguh lah!

Muka menyesal habis … Ini Sebab Sebenar Dia Buat Video Itu

Dia muat naik sebab risau orang cari dia .. Dia cakap tujuan sebenar dia buat video sebab nak mencabar Uchux Raver tapi lain pula yang datang ..

Tidak selepas itu dia memuat naik video meminta maaf. Dan dia betul betul menyesal dengan tindakan dia.

sapik mintak maaf semua 😢

Posted by Sapik on Friday, September 21, 2018

Jaga Mulut ..

Jadi diingatkan kepada semua yang rasa diri berani dalam media sosial supaya jaga lah mulut anda ketika bercakap di dalam media sosial. Jangan jadi macam mamat ni .. mana nak letak muka dah. Harap jangan masuk Motif Viral sudah, memang marah lagi netizen .. hahaha!

Sumber : KL Viral 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*