Isteri Ini Memasang CCTV Sebab Rasa Curiga Dengan Aktiviti Suami Dia Dalam Rumah

Selalu kita dengar kisah si suami pasang CCTV di rumah bagi mencari bukti pasangan berkelakuan curang atau sebagainya. Namun ini lain pula kisahnya apabila si isteri pasang CCTV secara senyap dalam bilik, nak lihat apa yang suaminya buat terhadap anak perempuan. Tak sangka ini yang dilihat.

Sila lihat video penuh di bawah di hujung artikel

Sebelum itu si isteri sudah mengesyaki sesuatu tidak kena dengan aktiviti anaknya dengan suaminya sewaktu dia tiada di rumah. Suatu hari, dia suruh suaminya tolong jaga anak perempuan, tetapi risau pulak takut tidak tahu apa suaminya akan buat terhadap anak perempuan dia.

Terlebih dahulu si isteri sudah merancang awal-awal apabila beliau telah memasang kamera CCTV dalam bilik tanpa pengetahuan suaminya. Dia memang nekad untuk lihat apa yang suaminya buat terhadap anak perempuan. Tak sangka ini yang dilihat.

Pasti anda terkejut bukan. Samada reaksi si isteri ketawa, menangis atau terharu apa yang pasti si isteri pasti akan berasa sangat beruntung. Lihat saja lah aksi tersebut, anda sendiri pasti akan ulang banyak kali. Anda boleh scroll ke bawah untuk tonton video terus, untuk lihat apa ayah nie buat..

Selalunya ibu yang dapat jaga anak dengan baik, tapi ada juga ayah yang dapat jaga anak dengan baik jugak. Semua orang tahu cara ayah jaga anak adalah tidak sama dengan cara ibu jaga anak. Ibu biasanya adalah sangat teliti dan ambil berat terhadap anak mereka.

Akibat wujud perasaan wasangka lalu si isteri pasang CCTV secara senyap dalam bilik, nak lihat apa yang suaminya buat terhadap anak perempuan. Tak sangka ini yang dilihat!

Namun si ayah selalunya suka “main” dan buat perkara yang pelik dengan anak mereka. Ada yang sangat lawak tapi ada juga yang sangat buat orang tenganga. Kalau anda sedang berada di dalam keluarga seperti ini pasti anda akan tahu apa yang dimaksudkan.

Rakaman video di bawah memaparkan seorang ayah yang sangat hebat. Lihat apa yang dia lakukan sangat berbeza dengan ayah yang lain.. Semua ayah sudah kalah dah.. Jom tonton video di bawah. Isteri pasang CCTV secara senyap dalam bilik, nak lihat apa yang suaminya buat terhadap anak perempuan.

Sila lihat video penuh di bawah di hujung artikel

BEST DAD EVER

Sementara satu lagi kisah seorang ayah yang layak digelar ‘best dad ever’. Kisahnya bermula apabila seorang kanak-kanak perempuan Lylah MacCall yang berumur 5 tahun yang mempunyai kaki yang cukup besar bagi melayakkannya menyertai pertandingan. Dia akhirnya cukup umur untuk uji bakat untuk American Ninja Warrior. Walaupun dia masih ada beberapa tahun lagi bagi menyertai pertandingan ini namun  ayahnya, Gavin, telah membina tempat latihan yang menakjubkan (dan menarik) di belakang rumah sendiri.

Nampaknya Lylah merupakan seorang peminat utama dalam sukan yang memerlukan atlet menjadi seorang yang luar biasa, samaada lelaki dan perempuan, sukan yang memerlukan peserta mengharungi halangan berliku yang melelahkan dan menggerunkan. Walaupun usia Lylah hanya kira-kira separuh daripada sembilan musim pertandingan itu, anda akan melihat dari video ini bahawa dia adalah satu bakat yang cukup cepat apabila dibimbing oleh ayahnya yang mengatur jadual latihan dengan teliti.

Selain itu perlu diingat bahawa Gavin bukan hanya menumpukan perincian latihan bagi menempuh halangan, tetapi juga mengutip pengalaman Ninja Warrior Amerika yang sebenar, menggunakan koleksi haiwan Lylah yang digemari nya sebagaimana para penonton bersorak dengan aksi Lylah itu.

Hebat sungguh, ini bukan kali pertama Gavin mengambil langkah dengan meletakkan anak perempuannya dalam sesuatu pertandingan. Tahun lepas, dia ruang dan kelengkapan untuk Lylah berlatih, dengan pelbagai bentuk latihan yang dilakukan seperti memanjat, menggelongsor, menyusur dan meniarap.

Walaubagaimanapun setakat kini, belum ada lagi American Ninja Warriors khusus untuk kanak-kanak yang dirancang, tetapi jika ada, video ini harus memberi Lylah tempat yang terjamin dalam pertandingan ini, tidak perlu ada uji bakat yang harus dilalui. Dan jika mereka mencari seseorang untuk membantu merangka bentuk halangan dan cabaran baru, mungkin mereka boleh meminta Lylah untuk cadangan.

Sumber: Lubok Viral via Empire Media Network

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*