Ibu Tunggal Ini Menangis Bila Wajahnya Jadi Bahan Ejekan Semasa Buat ‘LIVE’ Jual Produk. Tapi Nasibnya Berubah Setelah Tampil Dengan Wajah Baru

Pham Thi Duyen adalah seorang ibu tunggal yang tinggal di Hanoi. Dia terkenal di media sosial dalam cara yang tidak diingini. Dia menjadi bahan kutuukan dan ejekan orang ramai semasa dia membuat livestream bagi menjual barang secara online.

Terlalu tertekan oleh kritikan dia menangis di livestream tersebut, kemudian dia menutup akaun Facebook dan mem4tikan nombor telefon. Sehinggalah baru-baru ini, dia kelihatan tiba-tiba cantik dalam sebuah program TV.

Selepas itu, Duyen Pham secara peribadi mengemaskini kembali Facebook dengan memeuatnaik gambar terbarunya. Ramai orang terkejut dengan wajah terbarunya itu. Mereka tidak menyangka wajahnya yang h0d0h sebelum ini tiba-tiba menjadi begitu cantik dan menawan.

Dengan mata yang bulat, kulit putih, senyuman yang menawan menjadikan Duyen Pham adalah seorang gadis yang baru. “Ini dipanggil air mata gembira. Saya tidak tahu betapa cantiknya saya sebenarnya, dengan kisah panjang saya sebelum ini. Saya berterima kasih kepada mereka yang kini menerima saya.” Katanya menulis secara peribadi di Facebook.

Ibunya menangis terharu bila melihat wajah Pham Thi Duyen selepas melakukan pembed4han…

Dia tidak menyangka selepas dia di kutuuk dan dijadikan bahan gurauan Duyen Pham mendapat tawaran program “Mengubah Hidup”.

Dia perlu melakukan pembed4han rahang, edema muka, hip0plasia dan pemulihan pergigian. Semua ‘kec4catan di wajahnya diselaraskan untuk memberikan rupa yang lebih harmoni.

Wajah Duyen Pham menarik perhatian netizen. Di Facebook dia menerima banyak mesej ucapan tahniah.

“Kehidupan ánda telah berubah dari sekarang, janganlah bersedih dan merendahkan diri, anda patut berbahagia,” “Berseri-seri sehingga anda sentiasa cantik di mata”.

Sebagai respon kepada orang yang memujinya itu, Duyen berkongsi: “Terima kasih banyak, terima kasih semua, saya sangat gembira, anda telah berjaya.”

Janganlah kita menghin4 orang lain yang tidak bernasib baik kerana setiap orang ada kelebihan masing-masing. Kita tidak tahu nasib mereka dikemudian hari, mungkin mereka lebih bernasib baik dari kita seperti kisah Pham Thi Duyen ini.

Kredit memorikini

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*